kolmapäev, 1. märts 2017

Tööle!

Nii armas ... Olin juba jõudnud unustada, kuidas see tundub ... Aaaa! ... Keda ma lollitan - ma lihtsalt harjusin end juba iseendana tundma 👼
Muuseas, reaalsuses maandumiseks kulub inimesel kõigest pool tundi 😁😁😁😁😁😁 ...

Mis need vaimutargad täna seletasidki teleris, et inimene peab tegema seda mis talle meeldib, mitte seda, mida ta peab - kogu lugupidamise juures, ja : seda ei ole vähe - mulle meeldib elus püsida ja selle tarbeks teen ma seda, mis on selleks vajalik ... isegi kui mõni uskumatu pilguga otsa vaatab ja ei usu, et sind polegi veel vallandatud ... 😂😂😂😂

Teatud vanuses naised viljelevadki taolist kibedat huumorit ... Harjuge ära ! 💗

Hästi vahva oli hommikul esmasena kiri tahvlil :
" kõik on p...S!!!"

Eks too peaks meile meenutama oma suhtumist asjadesse ja toimetustesse - ma ise jällegi leian selles ühist mõistmist, sest et ammugi olen leidnud vastaseid endale, rääkides, et olukordade, inimeste ja ükskõik mille tühi siunamine ei tee kedagi teistest paremaks ega kellegi elu õnnelikumaks. See on minu nägemuses nagu ringi käia nendes üldsuse poolt ülihinnatud kummarites : vabandust, mulle ei ole kummikud elades sümpatiseerinud ...
Siis - omal kummarid servani selget sitta täis ja kommenteerida, pidevalt, et midagi ei ole mõtet teha, sest elu ongi sitt!
Ja jumala pärast, et peaks kummikuid tühjaks valama, seda enam veel ise ... !!!

Eks ma ise eksin ka vahel sinna paksu ja vedela vahele ära ... Loomingulise lähenemise ja labase lausvale vahe on siiski vaid selles, et üks on erapooletu olelusvõitluse vorm ja teine vaenulik pläma, mis on mõeldudki ja selgelt suunatud kaasinimeste huvide kahjustamiseks ...

Aga vahe ongi selles : kes püüab sellest lahti saada, kes arvab, et vahet eriti ei ole - normaalne ehk siis, tavaline ning siis on veel need, kes arvavad, et kannatused kiidavad inimest ja julma mõistmatusega õpetavad seda ka järeltulevatele põlvedele ...

Segane vä?

Teema selles, et - ärge õpetage nooremale põlvkonnale skeemitamist, näppamist, valgeid valesid, ilu või minugipoolest : kolevalesid !!!
Ja püüdke ikka ise ka oma sõnad ja teod kokku viia, äkki ei tundugi elu teile enam nii ülekohtune ?
😯

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...