neljapäev, 16. märts 2017

Ilusaid päevi elus tuleb ikka väga hinnata - vähemalt on vanast peast midagi ilusat mäletada ja siis ei ole seda sugugi vähe ... Suhkruta tee ja kuivikute kõrvale, näiteks!

😯 😯 😯 😯 😯

Ei väsi ma kordamast, et ma olen ikka üks õnnelik inimene küll - minu ümber on alati kummalisel kombel neid, kes kõigele vaatamata mulle pöialt hoiavad ja minu pärast muretsevad ...

Ma ei ole sugugi mingi tore inimene, seda üllatavam on ja üldse on see, ikkagi väga armas ...
Tänud kõigle 🙋

Võibolla olen ma midagi ikka elus õigesti ka teinud 😋
No aga ega hoolimist ja arvestamist ei saagi kuidagiviisi "välja teenida", see oleks ikka väga alatu.

Nii et, armas ime.
See väike maailm ja Minu Inimesed sees ...

💗 👼 💗 👼 💗

Ja muuseas, luiged on kohal !!!
Kolm prisket isendit kaevasid kohalikku põldu üles ...
Kahju, et pilti ei saanud aga selge selletagi, siit edasi on ainult KEVAD !! 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...