pühapäev, 26. november 2017


Nooh ... omikut siis - või midagi, mis teil seal parasjagu on jälle ...
Kuna aknatagune on regulaarselt pime ma ise enam vahet ei tee ... vaadake ise omik või õhta : kuidas teile paremini sobib ...


Järelpõlvlase vigisemise järgi olen nüüd vahelduva eduga kaks ööpäeva maha maganud ... - no, minu tervis on mõnevõrra parem jah : neile, kes siin muretsema kipuvad jälle ...
Aga teil seal väljas ei ole ikka mittemidagi muutunud selle ajaga ... ja kui ma kaks kuud maha magaks - ei juhtuks siis ka midagi 😁😁 inimesed tegelevad mingite asjadega, mis neisse ei puutu, arutavad asju mida nad muuta ei saa - psüühitsevad ja paanitsevad täitsa mööda asjade pärast 😇
Palun - rahunege maha, külastage oma lähedasi, soovige kellegile head ja jumalauta!!!  -  keegi võiks mulle tassi kohvi tuua ometigi !! 💞

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...