kolmapäev, 8. märts 2017

    Naistepäeva lõpetuseks Teile selline lugu ...
Jagan nö.õpetust või juhatust, mis hiljuti maabus minu sõnumites :

- Tere! Kas ma saaksin Jumalaga rääkida?
- Tere! Ühendan!
- Tere, hea hing! Kuulan Sind tähelepanelikult!
- Hea Jumal, kohe on uus aasta! Palun, täida mu soovid !
- Muidugi, hea inimene, mida iganes Sa soovid! Aga esmalt ühendan sind soovide täitmise osakonnaga ... Vaata, mis sa varem soovinud oled!

- Tervist! Vaatame Teie varasemaid soove? Jah, kõik on täidetud:
1) Mul on vastik töö, kõrini sellest! : Täidetud, tüütu töö kõrvaldatud.
2) Mees ei pööra mulle tähelepanu ! : Täidetud, ei mingit tähelepanu!
3) Mulle oleks natuke raha vaja ... : Täidetud, leiva tarvis jätkus, saapaid osta ei jaksanud!
4) Myl on nõmedad sõbrannad! : Täidetud ! 😁
5) Mul oleks tarvis ükskõik millist elamispinda ! : Täidetud, leitud pind 10 korrusel, otse katuse all, mis tilgub läbi - ise palusid ju ükskõik millist!
6) Mul oleks vaja ükskõik millist, kasvõi väikest autot !
Palun, vana Zapakas, Sulle!
7) No sõidaks puhkuse ajakski kuhugi, ükskõik kuhu! : Palun, puhkuse ajaks ämma juurde suvilasse, peenramaal tööd jätkub!
8) Mitte keegi mulle lilli ei kingi ... Tehtud, ei kingi !
Kas jätkame? Siin on kogu aasta jagu täidetud soove ?
- Oi ei ole vaja! Ma sain aru! Hakkan rohkem oma soove ja mõtteid jälgima! Ma ... pean nüüd natuke mõtlema, tohib ma helistan äkki hiljem tagasi ?
- Loomulikult! Nagu soovid ! 😉

P.S. Oma palvetes ja soovides ära kaeba kunagi, kui halb Sul on .. Looja võib arvata, et Sa ei teagi, mis on tegelkult "halb" .. ja ta näitab Sulle 😎 ütle parem, et kõik on hästi ja ta näitab Sulle, kuidas tegelikult "hästi" välja näeb!

Kõnetab see lugu äkki kedagi veel?



Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...