reede, 17. märts 2017

... "baabatasime" täna jälle.
Seekord ma alustasin, ilmselt küll 😎
Avaldasin taaskord oma arvamust sadomasohistlike koduperenaiste aadressil ... Sest tõesti ON KAHJU, kui inimesed lasevad enda peal trampida ja seda veel vabatahtlikult !!
Halloo! Jaa! Ma olen päris kindel, et naine on ka inimene.
Viimane mees kes vastupidist väitis - kolleeg - ja väga häälekalt, on tänaseks mahajoonud parm ...
Juhtivtöötajast parmuks : ja naised on "lollid loomad", jah?

Ma küsisin elukogenud naiste käest, kas tõesti käibki elu abielus nõnda, et iga päev peab olema liha söögilaual või muidu on riid majas ?!
Mina siinkohal arvan, et kui ikka mees ei teeni nii palju, et see võimalik oleks siis ei lärma midagi !!!
... Sellega oldi nõus, vist.

Küsisin, kas tõesti naised vabatahtlikult elavad koos meestega, kes päevast päeva sõimlevad, nimetavad naist lolliks, ajudeta elajaks, karjuvad, "pane uks kinni!", "Pea suu!", "Tee süüa!" ... Ahjaa, loevad ette sinu KOHUSTUSI : söögitegemine, korraloomine, lapsetegemine, teenindamine vastuväideteta ... Päriselt???
Ja lõpuks on nii et koduperenaise päev algab seliti köögilaual, et täita päeva esimene "kohustus"?!?!?!
Appikene, inimesed!!
Armastatakse ka kohustusest või? No kui mehelt peksa või sõimata saamine on kohustus?
What a fuck?! Oma kodus?!

... Ja siis nad istusid väga vaikselt seal ja kommenteerisid isekeski, et vot just selle pärast ei olegi mina siiamaani mehele saanud ... No, et ma nii asjadest arvan...
PÄRISELT ????

Kurat küll, naised - muidu on häält küll ja küll, et üksteise peale kiljuda aga kodus ei suuda lihtsat lugupidmist taotleda ?
Vot see on kummaline minu jaoks ..

Jaa - mul on ka see tunne, et edaspidises elus, esimest korda vastu hambaid, võiksin ma saada õhtul peale abiellumist - on selline "visuaaltunnetus" asjade käigu kohta, kui peaksin oma õnnetu jaa ütlema ... Sest naine tuleb ju kohe alguses paika panna...

Ma ei tea, mis maailmas me elame aga ma tean, et naised on ise omale vee peale tõmmanud ja pealegi - kõik mehed on mõne ema pojad, vennad .... ?
Miks te endast lugu ei pea, naised?

Jaa, kui sa, memm ikka näugud ja näugud õhtu otsa ja kõigilt vingumsega hinge seest sööd siis jah, ilus ta ei ole aga ilmselt trepile jahtuma peaks tõstma küll ... see oleks päris aus liigutus ... Aga niisama vastu hambaid tõmmata?
No ma olen ka hiljuti kuulnud, et mu koer tuleb läbi peksta kui ta võõraid omaks ei võta ja kibuvitsad tuleb minu õuelt juurtega välja tõmmata kui ma ise aru ei saa, et see solk umbrohi on ...
Ma arvan ise ka, et ma loll olen, et selliste inimestega suhtlen ... Kahjuks on mul tugev teadmine, et üldiselt inimesed ikkagi ei mõtle reaalselt seda, mis nad suust välja ajavad ... Seepärast ma ikka ja jälle kuulan vaikselt ja olen lihtsalt valmis äärmuslikult reageerima, nagu ikka - on ju ühest küljest huvitav teada, kui lolliks sind ikka tegelikult peetakse ja kui kaugele inimesed oma võimu näitamisega lähevad?
... Eks ma hüüan kui päris hirmus hakkab - ärge muretsege 😋 ma olen juba õppinud abi küsima.

Minu lapse isa oli minu kõrval 15 vähem või rohkem suurepärast aastat aga et ta mind löönud oleks või sõimelnud majapidamises ... EI!
Ja muuseas, ei ole tossike vaid mees kelle ees teisedki mehed ülearu pläkutada ei riski ... Nii et on küll võimalik peksa saamata oma kodus elada !


Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...