teisipäev, 7. märts 2017

Ai-ai-ai!
Nii kiire, nii kiire ja omet ei ole kedagist tehtud.
Pinged käivad üles alla nagu ameerika mäed - aga - ma ei kavatsegi tüüneks tõmmata! Üks asi, mille ma olen endale selgeks teinud, on, et konfliktis selgub tõde.
Siis mitte kiljuvas mölasõjas, vaid siis kui iga ihurakk valutab juba selle pinge pärast, mis õhus ripub, kui hing on juba nii haige, et hakkab füüsiliselt valus ...
See tuleb üle elada
Ilma valuta ei ole muutusi.
... Ja kuigi teinekord tahaks hoida kinni mõnestki turvalisena tunduvast hetkest minevikus, hetkest kui kõik on nii balansis, et õhk ka ei liigu ja hingamiseks pole vajadust ...
Aga kui me oleme võtnud pileti arenemise peale, tuleb muutustega leppida ja leida neis sisu !
Ma mäletan sõna-sõnalt, kuidas ma määrasin oma tulevase elu.
Kõik, mis sa teed, teed sa ainult ise, iseendale.
Ehk oleks mul enam aega iseenda jaoks, saaksin ma muuta ka seda, mida olen seni muutnud - tegeleda asjade algusest lähtuvalt, mitte alatasa tegeleda tagajärgedega ja sedagi viimases ahastuses ja ülejala.
Ja kes peaks selle aja minu jaoks minu elust leidma?!



1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Tore inimene, eks? Ja kui ma siia juurde avaldan tõsiasja, et hommikul kella viiest olen vaikselt "ära surnud" ? Ei hakka siin imestama, et hing sees aga olen tänulik, väga, et selle ööpäeva üle olen elanud ! Nii halb ei ole hulka aega olnud, et ise endale kipuks kiirabi kutsuma ... Ja palun, rohkem ei ole vaja - rohkem ei telli omale valu...
Olen päris kindel, et õnne ja rahulolu saab ka läbi positiivsete muutuste 😂
Et minu üks paljudest mõtetest,on jagada juhtumisi niipalju kui neid tuleb selliseid ja teistsuguseid - palun, õppige võõrastest vigadest, eipea kõik iseoma naha peal vitsu maitsma!

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...