neljapäev, 22. juuni 2017








Kaunist päeva kõigile !






Ilmootamatult on meilgi siin puhkepäev antud-võetud, nii et kõik, kes minu puhkamatuse üle muret tunnevad - ma teen seda! Jälle.
Ja siis ma lähen puid saagima ja paar tahvlit eterniiti on jälle katusel vaja õigeks nihutada ja ... 😁😁😁💗
Minu elu. Nii ongi.
... ja ilma kaastunde ja haletsemiseta paluks!! Teha asju, milleks on vajadus, on iga kell mõistlikum kui teha asju, mida maailm sulle tavapärasusena ette näeb ... loomulikult ei pane ma kätt ette, kui keegi peaks tahtma minu elu kinni maksta : haiguseni vidinaid kokku osta ja soovi järele ringi reisida või auto normaalsesse teenindusse viia on ju ka jummala lahe elamus 😎😎
Või osta omale vabadus, et kordki mõni raamat lõpuni lugeda, või mõned koolitused läbida, et aju päris kängu ei jääks ...
Enamast küll on tunne, et inimesed ise määravad omale vaimse taandarengu pannes rõhu ja kogu sissetuleku käega katsutavatele hüvedele mitte ei investeeri tulevikku - enamasti me ju ikkagi elame tuleviku arvelt, mitte parema tuleviku tarbeks?
Aga tegelikult on elu ilus - ka siis kui ilm sakib 😄😄
Isegi kui mõni plaan hakkab põhja minema, tuleb edasi minna eesmärkide suunas, mis on määratud: mitte kellegi teise, vaid iseenda poolt.

Minu soov kõigile oleks, et meie parima äranägemise järele seatud plaanid ja soovid täituksid täpselt sellistena, nagu me oleme palunud 🍀
See, kas headest mõtetest, koosmõjus ülejäänud keskkonnaga, ka midagi head välja tuleb - paistab hiljem.
Vähemalt me teame alati, et vastutame vaid iseenda tegude ja mõtete üle, et kui midagi ei õnnestu, oleme andnud siiski endast kõik. Suurim kunst on minna läbi raskete olukordade ise päriselt haiget saamata - nagu hanesulg läbi selge sita, nagu kass, kes maandub alati käppadele ...
Muuta saab vaid enda suhtumist, mitte teisi inimesi enese ümber ...
Järelikult on kõik hästi. Alati 💞

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...