pühapäev, 9. juuli 2017

Kaunis suvi...
Ving tuleb vägisi peale ... stress tapab...
Võibolla olen ma lihtsalt mingi imelik inimene ...
Aga päriselt ka - mulle meeldivad head asjad. Mul on teadmine ja, võibolla isemoodi arusaamine, headest asjadest : et pidu on see, kus sa ise ei ole nõudepesija ... et pühad on need, kui sa puhkad ja naudid head seltskonda, mitte ei kokka end pooleks, et kõik hiljem kellegile vägisi kaasa pakkida või koerale ette anda ... et puhkus on siis kui sa teed midagi meelepärast või siis, on sil kõik võimalused mittemidagi teha ...
Paljuvõitu või...?
Minu meelest loogiline...

Ma ei ole mingi stressihoolik või tööfanatt - mul on lihtsalt vajadused ja ma tean, et tasuta lõunaid ei ole... samuti on töökeskkond, kui on " keskkond" aga mitte küla laadaplats või prügimägi ... - see turvaline koht kus end eesmärgipõhiselt rihmaks tõmmata teadmisega, et oled teinud kõik endast oleneva.
Et kui teistele ei sobi siis ometi ei ole see enam sinu probleem ... teinekord lihtsalt oled sa ise see, kes ei sobi, ükskõik kui hästi sa midagi teed või oskad...
Et, kui sa oled oma üheksa tundi ühiskondlikku kohustust õnnelikult üle elanud, võid ülejäänud kuusteist "koomas" olla ja sa ei peagi jaksama mõtelda sellele, et midagi saaks kuidagi effektiivsemalt teha või korraldada... juhul kui nippa-nappa sellest piisab, et enese eksistentsi eest tasuda...

Ilge avastus on muidugi, et iga hingetõmme ja näpuliigutus - maksab raha.
Rõve.
Et see, mida sai vanasti oma kätega teha ja kõlbas - see on täna selline ... praht, mõttetu siblimine ... vahet ei ole, kas teemaks on remont, auto või pereelu koos hoidmine - kõige aluseks on RAHA.

Ja ometi ei juhtu sellest midagi kui sajab läbi katus, muru on niitmata või sinu sissetulek, või see mis sellest peale maksusid alles jääb, ei ole piisav tõestamaks, et oled enese valitud elu vääriline ...
Siis lihtsalt oledki ... ja ometi on sellega nii raske leppida.
Olemine olemise pärast?
Ja saavutamine selleks, et sind tunnustataks?
Äärmused?

Ja ometi on võimalik teisiti ka ...
Täiskuu mõjul lihtsalt tundub päris maailm nii kauge ja mõistmatu ...
Ometi on kõik võimalik, kõik on saavutatav - lihtsalt ise peab teadma, miks ja milleks see kõik vajalik on.
Lihtsalt tuleb end kokku võtta ja teha midagi, mis seisab väljaspool seaduseid ja reegleid, sest teisiti välja ei saa.⚛


Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...