pühapäev, 11. juuni 2017

Kena Pühakat!
Täna on jälle pisut etem päev - peamiselt küll seepärast, et hilise ärkamise ja varase startimise vahele on jäänud vähem kui ööpäev ja nõnda ju inimesed teevad 😂 seavad end lootusetutesse või väljapääsmatutesse olukordadesse, et siis viimasest piskust poolvägisi headmeelt tunda ning nautlevad seda kahjatsemise tunnet, et - mis kõik oleks võinud olla teisiti - enam, kui täiel rinnal elamist ennast ! 😯

Ma ju ka kõigest inimene 👼 mul on ka vaja põhjust, et seada eesmärke, enamasti küll tekivad põhjused sellest, kui miski jälle eriti meelepärane ei ole või on midagi "üle lastud", mitmekordselt, nii et enam ei elada ega hingata ei adu ... nagu ikka, nagu kõigil.
See ongi see erinevus, kus ma tahan Suure Rasvase Joone tõmmata : ikka üteldakse, et "halbadest asjadest" ehk siis hingevalust ja ebaõnnestumistest ei peaks avalikult rääkima, veel vähem üle maailma kuulutama, et see on virisemine, hädaldamine ja alla andmine ...
Võibolla.
Et teistel läheb ka halvasti ja näe, ikka on elus ...
Haahadihaa !!!
Ma olen ka elus ja jään veel pikaks ajaks! Kahju küll, eks?
Need planeeritud 92,3 aastat ilmselt enam ei tule kõne alla, mis mulle sünnijärgi kaasa anti, sest elus ole ühteist ikka õpitud ja võibolla ka selgeks õpitud, on tehtud erinevaid tehinguid ja kokkuleppeid ... aga kõva 65 või 68 sobib mulle küll!
Sai ju pojalegi lubatud, et võlad saavad makstud enne ...  😀😀😀
Aga eks ole selles - olen elus, juhtugu, mis tahes -olukorras oldud küll? Ja nüüd võiks elada kah. Päriselt.
Just seda ma praegu õpingi - kunagi ei ole hilja.
Et siis sõnadest ka ükskord tegudeni jõuaks ... eks selles on ka suur osa siin kirjapandust - tuleb endale tunnistada miks ja milleks, mingi asi või olukord sinu ellu on tunginud. Või inimesed... Tuleb õppida tunnistama - mitte oma "vigasid" vaid teadmatust, rumalust, kiusu või väiklust, mittemõistmist või ehk mitte mõista soovimist ...
Ja see tuleb endale selgeks rääkida, või kirjutada - et ise endale peegel ette seada, kes sa siis tegelikult oled.

Imestan jah nende inimeste üle, kes väidavad, et suudavad ilma hingevaluta või, avaliku hingevaluta ilmas eksisteerida.
Olge ikka päris ausad - iseenese vastu ? Tegelikult see ju nii ei ole?
Millest siis need teie äkilised meelemuutused ja salvavad väljaütlemised? Kibestumus? Isegi, kui hästi varjata, kuulge - see on ju ilmselge ... loete üle, mis keegi teile halba on teinud, palju keegi teist rohkem midagi saanud on ja ebaõiglaselt pealekauba... ja nii sisisetegi üksteise selja taga ja olete sellega juba ette arvestanud ja ehk seeläbi peategi seda täiesti normaalseks ja tavapäraseks ... 🙋
Ei, kes olen mina, et kedagi kasvatada või korrale kutsuda, veel vähem kellegi üle kohut mõista : ma ei tee teile seda, mida te mulle pea iga päev teete, sest ma tean - see ei ole hea.💗⚜


Näe, müristab!
Maa läheb nüüd soojaks ja võib täiega mättale külitada!
Eks suur asi ju, mul kartulidki veel maha panemata 😁😁😁 ja toas ei kannata ilma kütmata olla - ja ometi kesksuvi varsti käes!


Enne vihma jõudsin veel aiaimesid jäädvustada - sireliräbal, 3 aastat vana, on esimesed õied peale võtnud ja kasepoiss kergitab latva. Ei taha mõeldagi, mis neist järele jääb, peale suurkaevamisi .. ent tsivilisatsiooni areng nõuab ohvreid ... just nimelt "areng", sest minu täielik veendumus on, et tsivilisatsioon üksi ilma edasiminekuta on üks kuivanud sõnakõlks, mida sobimise järele siia- sinna topitakse, et õigustada oma ... inimlikku hoolimatust või, rumalust ... 
Ega siin ei ole mullegi õigustust - kui taimenirud on ilma näppimata mõne aasta jooksul iseseisvalt jalad alla lükanud, siis peab ise ka need pererahva kohustused ette võtma ... muruniitmisega tänaseks on muidugi jokk 🙌🙌🙌


Just, padusadu - imelik et kasvuhoones läbi sajab, ei peaks ju nagu ??? 😎
Hea teada sedagi 🐞



Noh, ja nii ma istun siin, nagu Looja lambake - suure elamise hoone hankisime : majas on üle 200 m2 elamiseks või elukõlbulikuks kohandamiseks sobivat ruumi aga tegelikult haarad oma mobiilse ITi-pargi ja kaod aiasügavusse, et kasvuhoones omale kodukontor tekitada ...
Huvitav, kas need on elu kõrval- või jääknähud, et ei oskagi kohe teisiti, isegi kui võimalusi on enam ja enam käes? Et hulkur jääb hulkuriks ja lüpsja lüpsjaks ... ?
Loodetavasti mitte ... 

Eks iga maja taha, et oleks elu ja liikumist... jäämise tarvis, vähemalt.🍀



Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...