neljapäev, 29. juuni 2017













Jah, ma ei maga ...
Isegi ei puhka.
Seeeest hommikul ...
Tuleb jälle napikas.

Ideaalseid inimesi ja ideaalseid olukordi ei ole - mitte selles maailmas, kus keegi isegi ei suuda seletada, mis ON ideaalsus ... ?!
Küll aga teavad kõik seda, mis ei ole mitte ideaalne ...

Kõik ainult tahavad, et elu oleks jube hea, tahaks olla sitaks happy, põrgulikult õnnelik - aga ole siis, lihtsalt, ära unusta et, õnne kõrval on siis ka võrdne osa põrgut ... oled sa selleks valmis?
Tahan ja tahan ...
Ma tahan ka!!!
Ma tahan, et kõik inimesed oleks lahked ja head!
Ma tahan, et inimesed kuulaks, et inimesi saaks usaldada, et ... kõik oleks ok.
Aga ma pean selle kõik iseenda jaoks ise välja mõtlema, sest ise te ju ei oska kuidagi olla! ... või ei taha?
Või on lihtsalt pohhui ...

Vanadus tuleb.
Seejärel, minek.
Üks ainumas kindel asi selles ilmas.
Huvitav et surnud inimesed on sõbralikumad ja jutukamad kui elavad? Mõistvamad.
Võibolla on mul lihtsalt head sõbrad ... ⚛






Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...