esmaspäev, 3. aprill 2017


Vahel ei ole päris kindel, kas ma mõtlen oma mõtteid või jätkan midagi päevakajalist ...
Vahel ei ole päris kindel, kas ma tunnen oma tundeid või haaran teelt kaasa kellegi tugevama emotsiooni ...
Vahel ei ole päris kindel, kas rõõm, mure, isegi valu on minu oma? Kas õpetussõnad käivad minu kohta või pean ma need edasi andma ... Kas ma õpin teiste vigadest või omastades teiste vaateid - teen ise uusi.

Kindel on, et kui ma ei või sügavuti minna, ei saa ma ka midagi edastada - kaob elekter, netiside või veel midagi...
Vahel kaovad ka inimesed, kellele mõte oli mõeldud...
Tahtsin küsida, kas hakkad kuhugi minema? Ja läinud ta ongi ... Mäekristall, hangi omale see, äkki on abiks.

Et tervis tuleks tagasi, peab talle koha tegema.
Katkisesse karpi ei saa panna asja, mida ei taheta kaotada. Kes teaks paremini.
Mina loomulikult pean hakkama trenni tegema ... Aga ma arvan, et see mõte ei ole ainult mulle ...
Tasa ja targu.


Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...