laupäev, 29. aprill 2017

Rahulolu tuleb sellest, kui sa saad teha midagi, mis sulle meeldib. Rahulolu, lingvistiliselt ja sisuliselt, tähendabki seda - oled endaga rahul. Õnnelik, järelikult.
Rahulikud ja rahulolevad inimesed ei muretse. Oma kohustusi täidavad nad möödaminnes, teadmisega, et elu on tegelikult ilus, et selle nimel, et saada, tuleb midagi anda.
Ei ülepingutamisest ega mittemidagitegemisest ei teki rahulolu. Ajutine efekt, võibolla, aga selleks, et tulemust säilitada, peab siiski midagi ette võtma ...

Miks ma soiun jälle?
Sest ma olen kohutavalt solvunud kui "head inimesed" soovivad mulle "head elu", mis seisneb selles, et sa ise ei taipa istuda ja mittemidagi teha ...?
Ma ei tee niikuinii midagi! Istun ja märgin üles oma hädaldamisi, et oleks mingi pidepunkt, kuhu tagasi langeda enam ei või!
Istu ja puhka ... Tramaivõi ... MILLEST?!
Tegu on see, millel on tulemus. Sahmimine ei ole tegevus!
Jaa, ei olnud ammu kui kõrvalt vaadates minu, väikeste saavutustega tegemisi, kah sahmimiseks tunnistati.
Õigus. Aga eks see ole tunnetamise küsimus. Kui sa ise tead, et käid ja püüad peoga neid tegemata ja lõpetamata tegusid, mis muidu sooja sitana inimeste vahele maha kukuks ja edaspidise tähelepanuta jääks, on ju õigus sinu poolel, kui südametunnistus ütleb et see tegu oli tegelikult vajalik. Aga väga lihtne on ka selles sitas libastuda ja haiget saada, sest tegelikult ei ole kellegile tarvis, et sa nende jalgealust hariksid - inimesed elavadki eelduses, et shit is everywhere ...
Kui ma kusagil sahmerdan siis ma ikkagi eeldan, et piiratud võimaluste juures, saavutamata tegelikku eesmärki, saan ma ometi midagi enda jaoks või järgmiseks käiguks valmistudes, midagi ära teha. Ma arvan, et oleks loll niisama passida...
Aga maailm arvab, elu on puhkamiseks ja mida vähem sa teed seda vähem sa vajad.
Kes ei tahaks olla rohkem kodus aga palun väga - vahime siis näljaste nägudega üksteisele otsa ja laseme end elamisest välja tõsta maksmata arvete pärast : miks see mittekellegile ei meeldi?
Kõik, kes seletavad, et vaba päev on puhkamiseks ... palun, puhkame - meil on vist erinev arusaam puhkamisest? Selleks, et end lolliks magada ei pea oma elamist pidama - hooldekodudes saab seda päevast päeva teha, puhata.
Ja kui sa oled emane siis pead sa üldse lõpetama töölkäimise ja pidevalt koduvalves olema, et äkki tahab keegi keppi või kokkamist, ülejäänud ajal võid omaette hulluks minna, sest eneseteostamiseks ei anna sulle keegi vahendeid ja mõningatel juhtudel võib kodust lahkumine üldse probleeme tekitada ...
Kas see ongi siis elu?! Fuck off, siis on parem mitte elada!

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...