kolmapäev, 12. aprill 2017


Täielik kino, kõik hakkab jälle ringiga peale, nagu viimased 20 aastat. Et ka midagi kuidagi ei muutu.
Kord lendab kirves ülevalt alla siis jälle saetakse altpoolt vastu - tõeline Twin Peaks.
Jaa, ma peaks oma suu vahel kanna alla panema aga mina ei suuda vaadata, kui keegi ennast nahast välja võimleb, et midagi muuta aga kamp vahib tuima näoga vastu ja mõtleb, et mista jälle tahab?!
Kurat küll, kui on sama jutt kui eelmine ja üleelmine kord siis peaks ju juba vastused tulema hakkama?!
Lapsgi teab, kuidas ketukast viilida siis täiskasvanud ootavad vaikselt - milla tal üle läheb...
Vist ikka ei lähe. Mõni ei lase end provotseerida zombie-look'ist. Võibolla...

"Kui juba M. ära läheb siis on midagi ikka väga mäda..."

Maitea, minu arvamusliider see M. küll ei ole. Tal on oma elu, minul oma - minge jah, pikalt ühel kohal teenida ei olegi ju teab, mis edu märk, panen endalegi pahaks - eriti kui miskit kogu aeg teile pinda käib. 🙌
Ja siis on jälle häda, et ma ei sobitu kolleegidega ... ilmselt mitte siis - vahet ei ole : mina saan siit ära siis, kui ma sellesse kõigesse suudan rahulikult suhtuda ja ei lase end kaasa kanda iga .. noh, pseudojoraga.
Ma olen päris kindel.
Võti on arenemises, otsustamisest üksi on vähe, sest edasi peab ka elama, kahjuks küll - aga kui, siis heasti.
Elu on ju ilus? Eks?

Ainult et, aeg saab otsa ...
No kaua võib.

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...