pühapäev, 9. aprill 2017

Keegi arukas inimene lähikonnast on kunagi nimetanud, et: "tuli peaks põlema ühtlaselt, mitte kiiresti läbi põlema..." - enam vähem, kontekstist välja kisutuna.

Jaajaa, ma kuulan - mitteolulised detailid jäävad mulle väga hästi meelde, kui olulisteks tunnistada vaid mingeid akadeemilise taustaga teadmisi ...
Ma näen ja ma kuulen ja ma ei oska oma teadmistega midagi peale hakata - on ka tõsi 😂😂😂

Aga mul on nüüd ürguni.
Ja ma tegelikult kujutan endale ette, et ma täiesti tavapäraselt tegelen majapidamistöödega, kui sellist uimamist üldse millekski saab nimetada ... ja olles teadlik, et tegelikult ma jälle pingutan üle mingi "linnukese" pärast, et - tehtud - olen enda peale eriti pahane. Ilmselgelt ei ole vastumeeli tehtud asjadel mingit püsivat väärtust või tulemust.
Loll komme teha asju seepärast, et peab ... et keegi ei vinguks ... "Kas sa saad tule alla ühe tikuga?!" Sellist jama kuulsin ma viimati 20 aastat tagasi ... mine osta omale tulemasin! Perkele...

Õhtupoole, peale "Midsommeri mõrvasid" läeb silm selgemaks ... eks siis näe.




Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...