esmaspäev, 16. oktoober 2017



Seebik ja Jeebik on muidu väga toredad tüübid aga vot aeg- ajalt on neil lihtsalt neljapäev ...
Nagu tänagi ...
Ja see oli juba kaduneljapäeva-nädala järeljärgmine neljapäev.


Igatsuguseid neljapäevi on olemas - Suur neljapäev, Vaikne neljapäev, Jaani ja Jõuluneljapäev ja veel mitu tükki ja mitu korda aastas ning need on kõik sellised riikliku tähtsusega kratsimispühad ...

No Seebiku vabanduseks peab ütlema, et tema oma ülearuse entusiasmi kaotas laupäeva esmaspäevaks pidades ... no mõni ime siis, et esmaspäev neljapäevaks väändus. Aga Jeebik ... Jeebik, Jeebik, Jeebik - on ilus vaadata kuis rasvane rahulolu inimesel mokka mööda alla tilgub ... no nii palju vaba aega ja mitte mürdüffigi ei pea tegema!
Sa jeekim küll!
Ja see medi-mull või zen-vingugaas, mis moodustab sellise ... tulnukkeha, mille seest kostab rahumeelset mörinat või mõistmatus slängis mõminat ...
Ma ikka mõtlen, et kui Isake Stalin näeks täna vaadata oma kõrgustes kasvava noorsoo peale alla - kui rahul ta oleks ! Ikka üks käsi frentši vahelt põue ja teisega suitsupandur mölamasinasse. Mega!

No ja et päev oleks täiuslik siis gastroleeriv Rööbik kah platsis, sest et on kogu maailmale nii sigavägahädavajalik, et lausa palumise peale võib ju temagi kohale tulla ... jaa, kade olen, minu ego on ikka kordades väiksem.

Täna siis sedamoodi ...
Ma võin ju nõme ja õel ka olla, aitähh, aga üldiselt on kogu kujutav ja kirjutav kunst siiski fiktsioon ja ei toetu mingilgi määral tõsielulistele faktidele.
Enamasti. Vist?

Mis ma tegelikult tahtsin ütelda, et siiski - esmaspäev on.
Head und mulle ...

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...