pühapäev, 15. oktoober 2017


Kaunist puhkepäeva, kellele on puhata antud ja edu neile, kes toimetavad - on äraütlemata kaunis pärastlõuna ja imeilus päev selles muidu vesises sügises.

... mul ei ole suva täna eriti sõnu kulutada - lihtsalt seepärast, et homme võib minu arvamine asjadest olla juba absoluutselt teine ... üks sellistest hetkedest jälle, mis on mõeldud ainult ja - ainult puhkamiseks.
Veel parem oleks netivabalt aga, jah - paljud, kellega ma oma päeva jagada tahaks ei ole just käeulatuses ja niipalju egoist ma ju ometi olen, et kogu ilmale teada anda - ma olen ikka veel siin! 🌹
Isegi ei vabanda 😀😀
Jajaa, sellest tulenevalt, teadmiseks : minu tel.nr on homsest suletud, kui see peaks kedagi morjendama ... nii väga mul ei ole ka välismaailmaga kokkupuuteid tarvis😎
Ja ... muude, ebamääraste ja ilmebavajalike asjade hulgas mõtlesin, et : äkki peaks selle "naljategemise" ää lõpetama siin ... et, lubadus lubaduseks aga ega mina või minu arvamine midagi teiseks ei muuda ja - kes ütles, et mul üldse õigus on : tahta midagi muuta ...?
Aga tegelikult - see on minu elu ja mina kirjutan, lugemine ja kaasaelamine või mahategemine - vot see on juba Teie valik.
Nagu, päevakajaliselt - kas tüüpilised "eesti peod" lõppevadki nõmedalt ...?! Lõppevad jah - kas on keegi, kes seda ei tea?! 😀😀😀 haige silmakirjalikkus, eks?
Minu valik on, et ma ei väisa neid nn. kombainseid kultuuriüritusi ja siis ei ole hiljem ka tarvidust kurta millegi üle ... tõmmake paralleele ...
Muidugi, teatrisse ... mitte ainult, et võiks aga lausa peaks minema - muidu ma upun siin enda sisse hoopis ära ... ükskõik mida siis arveametnikud ja maksuhaldurid sellest asjast ka arvavad ... tölp inimene ei ole kindlasti maksujõuline ka tulevikus 😀😀😀
Ahjaa! Olen tuima nahhaalsusega lubanud kajastada ka oma igapäevaseid edenemisi ja edusamme. Kahjuks, täna midagi eduks nimetada on raske ehk siis - ennatlik, ebauskne nagu ma olen ...
Pigem loodan ma, et arenemine viib sellesse punkti, kus minu teod räägivad iseenese eest ehk siis - saan ma oluliste inimestega rääkida oma tegemistest silmast-silma, siis kui see on vajalik.
Ja ma loodan väga, et see vajadus ja võimalus tekib.

Aga - päikeselist päeva ja rahulolu kõigile!
Elu on ju iseenesest väga ilus! ⚜


Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...