teisipäev, 10. oktoober 2017


... Et kõik ausalt ära rääkida, tuleks alustada sellest, et siis kui ma võtsin nõuks igajumala päev midagi ilusat avalikut postitada, et koos oma FB ja muu tutvusringkonnaga rahumeelselt see sügis üle elada ... siis oli maailm ikka väga musta-hallikirju koht olemiseks 😇
Ja mitte ainult minule, vaid et ma tundsin kuidas teiste - Teie, kallid sõbrad ja tuttavad - mured mind samamoodi vastu maad suruvad, kuhugi sinna, kus pääsemata pideva vihma ja pori eest võib novembri lõpuks lihtsalt kogu selle jama sisse ära külmuda, nagu on see enam - vähem igaaastaselt juhtunud, et ... jõuludeks on meil välja pakkuda kohustuslikud jõulumasendus, jõulustress, kodutülid ja enesehaletsus ja pettumused ...
Ja kõik ainult seepärast, et oleme lasknud oma südamel vahepeal ära jäätuda ja mõistus juhib vaid kinnisilmi vastu iseendale võetud ebareaalsete "kohustuste" müüri jooksma...
Milleks, ei tea me tavaliselt isegi...

Jagatud enesehaletsus on ikkagi kõigest haledus ... jagatud vaesus - on ikka kõigest, vaesus ... jagada saab seda mida on : puhas matemaatika - miinusele miinus juurde on väga palju miinust 😕 paar plussi ja mõni väike ilmparatamatu miinusejupp 😊 on juba palju parem!
Seepärast tuligi midagi muud välja mõtelda, nii tavatu kui see ka poleks.

Kindlasti ei olnud eesmärk või vajadus oma hinge kogu ilma ees laiali kiskuda 😁😁😁 teadmine, et see on koht kus enamus inimkonda heal meelel poriste saabastega üle trambib, on mul ammugi olemas ja seda enesele tõestama kindlasti ei pea 😜 mittekeegi.
Need "leheküljed", mis ei ole avalikkusele määratud ei leia siin kajastust hoolimata sellest, et üldiste "arusaamade ja reeglistike" 😜😜😜 piire olen tugevalt nihutanud😇.
Lihtsalt.
Kasvõi selleks, et intrigeerida Teid mõtlema ja arutlema, kas siis iseenese elukorralduse üle - või minu oma🐞
Elamine ei olegi nii iseenesestmõistetav...

Ma usun, et ma ei pea end sotsiaalmeedias üldsusega vastandama selleks, et midagi saavutada ... kellegi postituse all vaielda ja üritada teda "teise usku pöörata" on umbes sama kui rikkuda tema põhiseaduslikke õigusi ... pealegi, on mul kindel veendumus, et võitlusest tekib alati uus, solvumisest järgmine ja mingit lahendust elumuredele või igapäevasele, inimeste poolt tuntavale ehk tehtavale ülekohtule, ajas kivistunud põhimõtetega vastu vehkimine, selles maailmas küll ligemale ei too😊

Samamoodi - oh tõesti, kes kõik loevad 😇 - on lugemine Teie valik ja meelevaldsete järelduste tegemine Teie õigus ... 🐞 aga meeldetuletuseks või lihtsalt remargina, et - minu süda on, hetkeseisuga, kokku pakitud ja kindlatesse kätesse hoiule antud 😂🌹 see, kes tasku pani ja ära viis teab ise kõige paremini 😂😂😂 aga ülejäänud maailmale ei ole minu poolt luba seda vabadust arvata, et siin vabakäigu kosjakontor avatud on ... 😂😂😂 ülla, ülla - emased inimesed suudavad arutleda ja diskuteerida ka muudel teemadel ... 😈
Seevastu, kirjasõbrad ja, loodetavasti, viisakas vormis arvamuseavaldused on alati teretulnud ja - senised poolehoidjad ja head sõbrad! ... ärge tundke end palun kuidagi puudutatuna ...
Lihtsalt mõned asjad tuleb taas selgeks rääkida 😂 kirjutada ja aegajalt, siiski, üle korrata ...
Keegi hea sõber J.A. on kunagi ütelnud, et : "Mida rohkem jääb halle, selgeksrääkimata alasid inimeste vahele ja nende arusaamistesse, seda enam hakkab sinna erinevaid varjundeid juurde kogunema." 😇
Ja seda ju ei ole küll vaja ? 😁😁😁
... Hea sõber, mitmeid kordi ma olen nüüd leidnud põhjust Sind tsiteerida? Sinust on saamas klassik minu maailmapildis 😂😂😂 kõrvuti teiste, minu jaoks -usaldusväärsete ja jumalast järgmiste inimestega 😜😜 ja neid on seni vaid mõni üksik ... ⚜

Mul on hea meel avastada, et kuivikliku - mõtleme positiivselt ja püüame kõigile meeldida - maailmavaate ajajärk on taandumas, kasvõi ajutiselt ning minuga sarnaselt toimetavad päris paljud ... ja mida me siis õieti niiväga teeme?
Me oleme lihtsalt meie ise ... 💕⚛

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...