esmaspäev, 4. september 2017

Ma olen omadega päris läbi nüüd, kuidagi on talveuni jälle kohale jõudnud - kuidagi vara natuke ... võibolla vanadus hoopis 😀😀😀
Ma annan endale lahkelt andeks, et ma ei ole praegu metsa tegemas vaid valvan oma padjahunniku parema äraolemise järele 😂😂
Ega sellise tuulega ei olegi mõstlik langevate puude all siiberdada - tööohutus ennekõike, eksju 😳

Kuidagi piinlik on seeläbi hoopis, et lubasin siin tuju hoida, ent hoopis esimesena " värvist välja" läksin - ma ei vabanda, sest regulaarne vabandamine võib saada halvaks harjumuseks ja abi ei ole sellest anyway ...
Eks tuleb tõdeda, et inimestel on siiski mingid piirid või nõrkused ... kahjuks küll ... ja ometi ei tahtnud ma teid "sapsu" ajada ... Kõik on hästi ju!
Kõigil on omal neid üleelamisi küll ...
Aga päriselt - nüüd võtab loodus oma ...
Kes mind esimesena äratada üritab, saab ketuka 👍😇


Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...