laupäev, 9. september 2017


Kole palju infot on viimaste päevadega sülle jooksnud ... hull hulk nägemusi ja kogemusi.
Tuleb välja - igale küsimusele on vastus, ja isegi igati mõistuspärane - lihtsalt tuleb oodata kuni see kusagilt välja ujub ...
Tuleb välja, et ennast tuleb rohkem usaldada, sest vastused on sul tegelikult kogu aeg olemas ... ... ... ... ... ma ei usu, et keegi on erilisem kui keegi teine ... ma usun, et kõigil on olemas omanäoline instinkt "sabatunde" näol ... Et vastused on meil kogu aeg olemas pea kõikidele küsimustele, olukordadele, soovidele ... aga kui sa just oled otsustanud olla abitu ja ebakindel ... või sihipäraselt "ujuda" vastuvoolu : nagu mina seda enamasti teen ... siis sa kas eksitad end ise või püüad vastust teadlikult muuta.
Kas viimane on mõistlik - ma ei tea - enamus inimesi nimetab seda enesepetmiseks ... teisalt jällegi, ei passi ma niisama kuni kott pähe tõmmatakse!

Ja tegelikult on igas jamas pisut head - vahest seisatad ja vaatad silmad pärani nagu oleks just alles nägijaks saanud, et kus sa oled ja mis tegelikult su ümber toimub ... üks neist olukordades, kus ei ole kohta hinnangutele ega ruumi järeleandmistele ... on selgus : mis on tegelikult oluline, sest ebaoluline välistab end selsamal hetkel.

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...