esmaspäev, 11. september 2017

Üldiselt on nii, et tehnika lagunemine minu ümber märgib ära ebameeldivuste perioodi minu elus ... ja omakorda - eks see laviin ootamatusi tekitab tavaliselt teistpidi ringi, mis vajab kiiret reageerimist ja lahendusi, mis on edasiviivad...
Ma pole seni aru saanud, miks kõik asjad peavad ühekorraga hinge heitma - on see siis katkine auto, puruks kukutud telefon ja siis edasi ridamisi kõik muu : sellel on oma järjepidevus ja intervall ... nagu kellegile tuleks jälle meelde sulle jalaga järgi tõmmata, et muidu lähebki juba "ülekohtuselt hästi" 😂😂😂😂😂

Midaiganes - on mind hoiatatud, inimeste eest ja liigse rääkimise eest ... aga päriselt, life must go on!
Ja ma olen ikkagi kõigest see, kes ma olen, sest ka minu jaoks koht selles maailmas - just täpselt sellisena nagu ma olen!  

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...