pühapäev, 28. mai 2017

Üks väga ilus päev on olnud.
Igatepidi. Päris õnnelik.
Kahju on sellest, et ei õnnestu kõike jäädvustada, mis silma hakkab, mis inimese poolt loodud ja kena või loodusemängu ... ega kõike ei jõuagi kõigiga jagada.
Ma lihtsalt tahan selle "pudrulusika" teile võimalikult ligi tuua, et kui lootusetutesse kohtadesse on inimene käe külge pannud ja lootust külvanud ... kui äge on tegelikult ilmaruum meie ümber ...
Ma ei kavatsegi kedagi ümber kasvatada, kaugel sellest - ses osas ei ole hirmugi, hahaaa!
Igaüks ise teab ...
Lihtsalt, me ei ole ju siin maailmas üksi?
Ja mida enam ma kuulen, et mittemillegil ei ole õieti mõtet ja millegi tarbeks ei ole isegi lootust, et hea elu ongi siis kui ei pea mittemuhvigi tegema ega millegi üle mõtlema ... ma ei ole nõus.
Võibolla juba ainuüksi seepärast, et Njuutoni seadus ütleb - kui üks keha mõjutab teist, siis see teine keha mõjutab esimest täpselt sama suure, aga vastassuunalise jõuga ... igale sundusele tekib koheselt vastuliikumine, protest ... võibolla on see kõik ühe indiviidi reaktsioon sellele, mida ta ei mõista või päris õigeks ei pea ...
Aga ma ei ole oma tõekspidamstes üksi! ... ja isegi kui oleks - mina kivi alla peitu ei lähe 🙋

Aga maiviitsi ka ennast iga kord õigustada - kui ma olen kurb või rõõmus või sutsu segi, palun ärge vaadake mind sellise näoga, nagu mind oleks vaja koheselt looduskaitse alla võtta ... ma ei hammusta, ainult kui mulle liiga tehakse ... ainus viga mis minu küljes on, on see et ma mõtlen - midagi muud kui ollakse harjunud aga mis siis?
Ja ärge tulge mind kasvatama, päriselt ka - ma ei ole enam 16, kahjuks küll 😁😁😁😁😁

Ma tean, et paljud tahavad ainult head ja eriti just head aga ma olen täiesti adekvaatne, mulle küll tundub.
Sellega on siis lõpuks ühel pool?
Väga hea. 🍀

Ja aktuaalsest kah 😄😄 - kilukarbi etiketid tuleks ümber trükkida, ah? 😆😆


Ilusa tormi keerab üles, tuul käib tiibade alt läbi ...
Puhastab hinge ja meelt, viib kõik halva, mis nägid...





Veel üks valge laev ...

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...