laupäev, 18. november 2017


... vana tõde eks? Nii kulunud ... ja ometi ...
Mitu päeva olen püüdnud mitte kirjutada ja mitte puutuda teemasid, mis nö. otseselt mind ei puuduta, sest - ei ole minu asi, kuidas maailma asjad minu ümber käivad ... asendamatuid ei ole ja uutel tegijatel on alati ruumi ja sõltumatust tarvis ...
Aga ...
Eks ta on veel suurem enesepettus - las teised otsustavad eks?
Viimase aja trend on ikkagi raha, raha, raha ... ka need, kes ise jutlustavad veendunult, et raha ei ole üldse eluks oluline - on ise kõrvuni hädas ja just rahapuudumise läbi ... küüniline, eks?
Inimesed on õppinud lihtsalt irooniliselt naeratama, kui küsid, kas kõik on hästi või kuidas läheb ...
Hallooo - see ei ole positiivsus, kui halbadest või rasketest asjadest ei räägita ... need on osa elust, millele tuleb lahendus leida ... see on nagu: valik mitte rääkida surmast, sest see on ... Fui või pähh! Koooleee ...
Ometi sureme me kõik lõpuks niikuinii 😉
Uskuge mind.

Vana teema uus külg on "must peegel" - nagu ma olen alati meenutanud inimestele, et peegel on ka teler, arvuti telefon ... ei ole ma isegi mõelnud sellele, et nad on seda ka väljalülitatult ...
Ja jällegi - "must" ei tähista midagi negatiivsemat kui mittemust 😜😜😜 lihtsalt tähelepanelikum peaks olema oma lähiümbruse osas ...
Vaataks rohkem inimestele otsa, mitte seda, mis neil seljas või kodus riiulil ...
Kuulaks rohkem, mida inimesed ütlevad ja ütleks vähem neid asju, mis midagi ei tähenda 😊

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...