neljapäev, 23. november 2017



Eeh - see FuckBook ei anna ööse ka rahu : no tõesti, millest ma mõtlen?!

Nooo, ma mõtli nüid tollest, et mes kuradijumala pärast ma jõuan koju alati selleks hetkeks kui on vaja nõusid pesta ... 😨 ??
Küsid - mittekeegi pole ühtegi nõud tarbinud ... ja milleks ka, pitsat potist ei sööda ... palju õnne ... tea, kas naabrid on oma mollid meitele kolinud siis?? Õe, üleaedsed? Päriselt?!

Nuh, ja siis ma mõtlen kuidas see krdi makaron kiiremini läbi närida kui lõug üldse ei viitsi liikuda ... või koos sellega külitama minna?
 Näääää! Nii ei läe üldse kohe ... Pärast padjaalune putru täis, eks...

Ja siis - kolm on kohtu seadus ... vahi kus mõte ikka väntab keset ööd 😴😴😴 ... saaks päevaaegu kah nõnna erksalt 😴 - vot ja siis ma mõtlen, kes on see esimene julge, kes minu omiku-und häirida julgeb ... 😕 ... mingi suitsiidik raudselt : norm inimene nii ei teeks ... vist?🌼

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...