teisipäev, 21. veebruar 2017

Name of the game IS : freedom

Just nimelt, selle ettevõtmise eesmärk ei ole rikkus ega üleolek või naabrist parem vaid vabadus : sõltumatus ehk, majanduslik, vaimne ja füüsiline 😁 viimase all küll ma mõtlen vabadust vajadusest end füüsilise tööga hukule määrata ... Seda, et keegi minu vabadust füüsiliselt määrama tikub võib ju ka juhtuda aga kindlasti ei ole ma taolist olukorda provotseerinud ega ei kavatse sellele ka alluda - ürgaeg on möödas.
Et asi ikka väga enesepetuks ei läheks, tuleb tunnistada, et haiguslehel olemine on olemuselt vaimne vägivald - olukorras, kus kujundlikult kirjeldades põrand su jalge all põleb ja sa ei sa enese arvutamiseks mitte midagi ette võtta ... Ei ole sugugi meeldiv "puhata, ja siis veel puhata" ... kui tööst eemal olek tähendab suuremat ja suuremat miinust sinu eelarves, mis on niigi äärmuslikult miinuses ...
Eks loomulikult, kõik soovivad ju ainult head ... Ma olen siiski nahhaalsust ja kohatust üles näidates pärinud, et olge head - tõlkige mulle mõiste "puhkama" : ja jumalauta, mille peale te solvute siis? Kui puhkamise vaste on : " magad ja, siis magad veel natuke ... PUHKAD end korralikult välja ... " ??
Segased olete väää???
Kui kaua on võimalik magada?!
Nädal, kaks ?!

Ei, ma võin magada pool nädalat jutti muidugi ... Elukogemus ütleb, et kui sõdur ei jookse siis sõdur magab - haahaa! - mitte ealeski kolm nädalat reast ...

Olgu, läks vingumiseks ...
Uurime edasi : ma siis puhkan, kes ahju kütab?
Ei küta? Elekter on olemas ju ?! ... Veel on, on äkki vabatahtlikke, kes sooviks arvet maksta? Ainult kaks kuud ...
Ja, süüa võiks ju ka tahta ... Hea küll, kes ei tööta see ei söö 😄 aga koolilapse mitte toitmine käib juba paragrafi alla ...
Puhka, my ass...

Seejuures oleme märkamatult jõudnud n-ö. Esimese tõsisema tähelepaneku juurde - kogu netist sobratu hulgas oli vaid üks absoluutselt tõene väide :
KUI OLED SATTUNUD RAHALISTESSE RASKUSTESSE, ON ÜKS TOIMIVATEST VARIANTIDEST MINNA TÖÖLE 1,5 KOORMUSEGA. MITTE VAID SEEPÄRAST, ET TEENID ROHKEM, VAID OLED KA KODUS VÄHEM - SEEGA ON VÄIKSEMAD KULUTUSED OLMELE 😈

Tõsi muuseas.
Kahjuks ka see, et linna oludes on seda lihtsam ellu viia kui provintsis...

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...