teisipäev, 21. veebruar 2017

Ja tere hommikust.
Blogi.

Ok, hakkame siis peale - VÕLGADEST VABAKS!
Kõlab paljulubavalt aga et ennetada jällegi käigupealt külgetõmbuvaid arusaamatusi, ei võiks sõna VÕLG olla ühegi inimese sõnavaras ja pealegi esimesel kohal.

Kohatu vahemärkusena tuleb mainida, et typecorrector on ilgelt nõme programm, mis ilmselgelt pärsib eneseväljendust ja kahandab tugevalt entusiasmi ... 😯

Päriselt?? Kas mina olen süüdi, ette mingi robotprogramm ei oma piisavalt väljenduslikku sõnastikku ?! Muudkui korrigeerib mind oma "kasti" mõõtmete järele.

See selleks.
Ilmselgelt ei ole ka püsivus ja kontsentreeritus minu suurimad voorused 😁
oi, kuidas ma ei taha uskuda, et sellest sõltub minu "edutuse lugu".

Ja jõudsimegi tegeliku teemani. Lõpuks.

Igaühel on n-ö. oma lugu.
Ükskõik millise sisuga, ükskõik millise hulga tegelastega, asukohaga, kui huvitava või ebahuvitava süžeega ... Lõpptulemuseks on : kas " edulugu" või ... Suur..."plärts!" ... Siis viisakalt väljendudes - edutuse lugu, puudus, edutus, isutus jne., jne., jne.

Ja see on nüüd see, mille vastu mina olen otsustanud üles astuda : Jeanne D'arc, jumal teab, mitmesaja mitmekümnes ...
Olen otsustanud hakata edukaks, õnnelikuks ja rahakaks - nii saagu olema ja aidaku mind minust väekamad, palun!!😉





Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...