pühapäev, 26. veebruar 2017

Kaunist pühapäeva 🙋

Kuum kohv, küdev pliit, telekas ja lumi õues: täielik paradiis 👼
Jaksan ikka veel korrata - elu on tegelikult ilus!

Tegelikult on selline oma elu maailma ees lahti kiskuma üks omamoodi "kinda viskamine" saatusele või võib-olla pigem inimestele, kellele sa päriselt meele järele ei ole - ma tean seda. Ja, ma ei tee seda küll sihilikult ent, jah, ma olen sellega arvestanud. Vähemalt saavad mu pisarad põhjuse, et - tõesti, olen teinud midagi tavatut ja andnud põhjuse ning võimaluse endale haiget teha - juhul kui keegi peaks soovima juhust kasutada 😳
No mis teha, kõigil - rõhutan : kõigil - on õigus oma arvamusele ja selle avaldamisele .
Olen lapsest peale seda näinud ja mitte kuidagi ei suuda ka täna seda heaks kiita, et inimesed avaliku arvamuse eest n-ö. kivi alla peitu poevad ...
Siis - toimin ise oma sõnade järele ega pea lahus oma tegusid oma tegelikust arvamusest!

Päeva algus on küll paljulubav.
Rahulik. Kerge lumi.
Kui vähe on inimesele rahuloluks tarvis...
Unustada korraks kõik, mis on raske. 😇


Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...