reede, 14. juuli 2017

Vaida külas on veel üks huvitav inimene, keda ma nüüd, aegu hiljem mõistan lugupidavalt meenutada : onu Vasja.
Selline - oma aja "ärimees" ... peensusi ei tea ja milleks mulle võõras elu üldse ... aga mäletan, et ma kuidagi ei mõistnud ... siis olin ma veel "teisel pool jõge" ... oma arusaamistega.

Inimesed käisid tema põllul kartuleid korjamas, inimesed üürisid temalt kortereid, laenasid raha ... kirusid seljataga aga seejuures lugupidavalt.
Hirmuga pooleks - eesti keeles.
Mina ei mõistnud, miks inimesed poevad, lausa sulavad mööda asfalti, kui tegemist on kellegagi, kes on ülbe ja nahhaalne? Et ikka mainiti, et liiga rikas siis mõjus minule see just nii, et mölakas, kes lehvitab oma papiga.
Kahjuks, kuulasin liiga palju inimesi - nagu ikka 😁😁😁
Sellest sain ka aru alles siis kui ise olin selles situatsioonis ja sain "endasuguse kohta ülekohtuselt palju palka".
Midaiganes ...

Minu reaktsioon on ikka olnud, et rahaga omale mainet ei osta ... ja kahjuks, vist, ei ole ma enamasti oma suhtumist osanud ka endale hoida ...
Pikk jutt.

Vot onu Vasja olla kunagi ühele oma truimatest kardulanoppijatest ütelnud : " ... Te, inimesed, ei leiaks raha siis ka üles, kui see teie nina all puu otsas kasvaks! ..."
Jube inimene, eks? 😀😀😀
Ausale tööinimesele nõnna näkku ütelda?!
Kahju ju ka natuke - inimesed ikka tahavad end maailmale pisut haledamana esitada, kui on.

Emotsioonid keesid ...
Ja aus tööinimene tõestas alles aastatega ennast, jah, kadunukeste üle ei mõisteta kohut ...

Aga tegelikult ka ...
Tänasel päeval on mul omal arvamus - ja tänud onu Vasjale, külamagnaadile 😎 :
Kui inimesed tõesti leiaks rahapuu ja isegi näeks ja mõistaks ...?
Ma mitte ainult ei usu, vaid olen päris kindel - rahmaks lähemad 100 või 500 ühikut ja tormaks külale ja sugulastele välja tegema ja uudist seletama ... No, ühel või teisel viisil see lõppeb ikka nii, sest ega ei saa ju endale pidada midagi 😂😂
... aga enne trambiks selle puukese maatasa, et võrset ka ei jääks, et äkki veel keegi teine tuleb ja saab osa ...!

Täpselt nii ma inimestest arvangi.
Täna.
Huvitav miks küll 😄?
Huvitav, kas keegi suudab või tahab minu arvamist muuta?
Vaidleme? Arutame?

Seda ei ole vaja ütlema tulla, et ma oen ülbe nõme ja vastik - seda ma tean ammu ♥⚜

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...