laupäev, 1. juuli 2017

Uus uudis on see, et ma olen ise süüdi, et minu kõrval inimesed ei püsi.
Vana uudis on see, et inimestele ei meeldi need, kes on neist tugevamad.
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Kui tutvuse, sõpruse või õnneliku elu hind on tingimusteta allumine siis võtke oma maailm ja sõitke Sirtsu-sohu!!!
Mulle meeldivad tugevad inimesed - need on need, kes suudavad elada oma elu teiste omadest hoolimata.
Ma tean, et tugevatel inimestel on ka nõrkusi ja ma hindan kõrgelt seda, et neid tunnistatakse.
Ma alati loodan enda kõrval näha tugevaid inimesi aga kahjuks leian enamasti sealt wanna-be'd.
Enamasti - mitte alati.
Tugevad inimesed on need, kes lubavad sul kasvada enda kõrval, mitte ei alluta sind mingitele enda arusaamadele.
Tugevad lubavad olla enda kõrval erinevatel inimestel ja ei pea neid muutma jõuga omanäolisteks, et olukorraga toime tulla.
Autoritaarsus ei ole absoluutselt autoriteet - kaugel sellest.
Teist inimest ei saa omada. Sõprust ei saa ära kasutada siis ei ole see sõprus - siis on see hulk inimesi, kellele tutvus sinuga on niivõrd kasulik, et nad alluvad sinu tahtmistele ... esimene, kuskohast lendab kirves sinu kuklasse, literaalselt väljendudes 🙋
Ma ei pea ennast teistest paremaks, pigem ootan ma, et Teie - täiskasvanud ja teadjamad ja edukad - näitaksite mulle teed : eriti, kui ma olengi nii rumal kui teile tundub 💞
Ei ole vaja mind alandada, õpetage mind.
Või siiski, ei olegi tegelikult midagi, mida jagada?
Siis las ma olen nagu olen.👼🐞

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...