esmaspäev, 14. august 2017

Õnnelik esmaspäev.

Ja kui on lubadus antud siis millal on veel parem alustada kui kohe?
Et, mille poolest see homme siis parem on kui täna 😄😄😄
Õnnelik esmaspäev - jaa!
Heal sõbral on sünnipäev, päike paistab ja minu pisike maailmalõpp sai heade inimeste abiga kiire lahenduse - päriselt ka!
Jummala õnnelik päev ju!

Mina olen suure tõenäosusega üks kahest kolmandikust kogu inimkonnas, kes on õppinud oma pead õlgade vahel hoidma ja pisut pelgama ... eks ole ju reeglipärane, et enamasti võõras mure ei koti kedagi : see, mida ma olin valmistunud harjumuspäraselt kuulama ei mahu kuidagi "positiivse postituse" konteksti, seega jäägu see mineviku unarusse 😉👍
Niisiis esmaspäev, kui just oli kellegi jaoks "sinine" siis loodan, et armas helesinine täis lootusi ja ootusi saabunud nädala suhtes.
Edu siis Teile kõigile! 🌹😇

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...