teisipäev, 29. august 2017


... ma mõtlesin täna natuke tõsisematest asjadest kirjutada Teile ... kõigile teile, kes - jumaliseteab, mis põhjusel on valinud seda lugeda ...

Räägitakse sõna jõust, sõna maagiast - mis sõna üldse on maagia? See, et keegi ei suuda oma maailma avardada selle võrra, et tunnistada seda, mis reaalselt olemas on - selles ei ole midagi müstilist või maagilist ... see on lihtsalt selle inimese maailm, mis püsib koos ka nii - sisaldades vaid temale vajalikku infot.
Meil on kombeks irvitada nende üle, kes näevad või tajuvad või elavad läbi rohkem kui mei " limiit" elu väärtustele lubaks ... või siis vastupidi - muiata küüniliselt nende üle, kelle maailm püsib koos odavatest väljamüükidest ja mõttetutest kohvipausidest toretsevates, kõlava nimega place'ides ... 😂
Sellised me ju oleme ?

Ja meil on soovid ja meil on arvamused ja inimesed meie ümber, kes ühel hetkel nii vajalikud ja teisel ...
Olukorrad ...
Need loome me endile ise ... ja kuidas ei taha sa sellega kunagi nõustuda!!!
Selle asemel, et otsida süüdlast kusagilt - ja loomulikult : seal ta on - tasuks vahel enda sees teha inventuuri ...

Alustaks kõige lihtsamast : mida sa, inimene, ometi suust välja ajad -
Mitu korda päevas sa ütled, et "niikuinii" mu soovid ei täitu?!
Mitu korda päevas sa vannud ja räuskad nagu voorimees, lubades kõigil minna ... ja mida iganes veel?!
Mitu korda, oma plaanide, eesmärkide ja soovide täitmisel sa lihtsalt annad alla ...?!
Mitu korda sa ütled inimestele enese ümber, et - kaduge?
Mul ei ole ..., ma ei saa ..., ma ei oska ..., olen närvis ...

Ja siis sa ootad, et Sinuga juhtuks midagi head ...?
Miks üldse peaks? Sa saad ju niigi kõik, mis sa endale soovinud oled ... ja ma mõtlen meid kõiki ... ⚛⚜



"Words are singularly the most powerful force available to humanity. We can choose to use this force constructively with words of encouragement, or destructively using words of despair. Words have energy and power with the ability to help, to heal, to hinder, to hurt, to harm, to humiliate and to humble.”
Yehuda Berg

Kommentaare ei ole:

... me ei ole täna need, kes me olime eile - me ei ole homme need, kes me oleme täna! Ja parem oleks - kui sa ühel päeval avastad, et oled...